vineri, octombrie 9

Software pentru scenarii

Pentru a scrie scenarii este util să folosim programe specializate care ne pot uşura foarte mult munca (respectă toate cerintele impuse de editare, poţi ţine fişe ale personajelor, introduce note s.a.m.d.).
Eu mă împac foarte bine cu Celtx, singurul neajuns major de care m-am lovit a fost acela că nu am putut salva în format “doc”, dar cu toate acestea îl recomand cu cea mai mare căldură.


Va doresc succes tuturor celor care cititi aceste randuri,Lucian

3 comentarii:

  1. final draftul e foarte ok, dar are o problema cu diacriticele, ceea ce e destul de grav. n-am gasit pe nimeni deocamdata sa stie sa puna toate diacriticele in fd. cam ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa fie o solutie,am citit scenarii editate FD si care foloseau diacriticele.
    voi cauta si eu!
    cum te mai descurci?

    RăspundețiȘtergere
  3. master. in rest sunt bine
    am venit sa vad ce mai faci.

    RăspundețiȘtergere