vineri, octombrie 16

Unde am greşit

Nu am scris multe scenarii până acum,măsură a lenei mele şi scuză a lipsei de idei valoroase,dar nu despre asta vreau să scriu aici,spre altceva se îndreaptă atenţia mea:primele mele încercări au păcătuit în primul rând din cauză că am abuzat de dialog(parte vorbită de către personaje),iar asta se datorează faptului că (mi-am dat seama întrun sfârşit!) am ascultat în copilărie foarte mult teatru(viniluri si casete) şi în felul ăsta m-am obişnuit să-mi imaginez lumea,poveştile ei prin ce aud,s-o reconstruiesc bazându-mă pe cuvântului rostit…mai putin pe vizual.Bine,dar în orice rău e şi un bine şi aşa se face că mă surprind având oarecare uşurinţă în scrierea dialogului vorbit.(Ce şi cum despre dialog putem citi pe blogul Madalinei.)
Cum am scăpat de deprinderea asta desuetă?m-am forţat să scriu mici scenarii pentru filme mute…mai multe.Cu altă ocazie voi scrie despre cum m-a ajutat Pixton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu